Ξεκινά στο τέλος του μήνα το νέο πρωτάθλημα

Την τελευταία μέρα του δίσεκτου -φέτος- Φεβρουαρίου είναι προγραμματισμένες οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές στην πίστα του Μπαχρέιν, πριν από το πρώτο Grand Prix της σεζόν στις 2 Μαρτίου. Την ερχόμενη εβδομάδα (21 έως 23/2) εξάλλου θα πραγματοποιηθούν στην ίδια πίστα οι καθιερωμένες χειμερινές δοκιμές.

Πέρυσι έλειψαν οι μάχες και οι συγκινήσεις, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε άνετα, αφήνοντας πολλούς να νοσταλγούν σκηνές όπως αυτές που είδαμε το 2021, όταν ο Ολλανδός και ο Χάμιλτον διεκδικούσαν τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο γύρο της σεζόν.

Η φετινή σεζόν θα είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια της F1 μέχρι σήμερα, με 24 αγώνες που έχουν προγραμματιστεί σε 21 χώρες. Δεν υπάρχουν νέες τοποθεσίες στο ημερολόγιο του 2024, αλλά καλωσορίζουμε ξανά δύο πίστες. Το Grand Prix της Κίνας κάνει την πολυαναμενόμενη επιστροφή του για πρώτη φορά μετά το 2019 και την πανδημία του κορωνοϊού, ενώ στο πρόγραμμα είναι βέβαια και η Emilia Romagna μετά την ακύρωση του αγώνα του 2023 λόγω των ισχυρών πλημμυρών στη βόρεια Ιταλία.

Το Λας Βέγκας, το οποίο μπήκε στο ημερολόγιο πέρυσι, διατηρεί τη θέση του ως σαββατιάτικος αγώνας. Το Μπαχρέιν και η Σαουδική Αραβία θα πραγματοποιηθούν επίσης Σάββατο για να εξυπηρετήσουν το Ραμαζάνι.


Ο κάτοχος του τίτλου Μαξ Φερστάπεν δήλωσε ότι οι 24 αγώνες είναι «πάρα πολλοί», ενώ ο Βρετανός, Λάντο Νόρις τόνισε ότι «αν διάλεγα τον τέλειο αριθμό, είναι μάλλον πιο κοντά στους 20».

Το πρόγραμμα
Μπαχρέιν – 29 Φεβρουαρίου-2 Μαρτίου
Σαουδική Αραβία – 7-9 Μαρτίου
Αυστραλία – 22-24 Μαρτίου
Ιαπωνία – 5-7 Απριλίου
Κίνα – 19-21 Απριλίου
Μαϊάμι – 3-5 Μαΐου
Emilia Romagna – 17-19 Μαΐου
Μονακό – 24-26 Μαΐου
Καναδά – 7-9 Ιουνίου
Ισπανία – 21-23 Ιουνίου
Αυστρία – 28-30 Ιουνίου
Βρετανικό – 5-7 Ιουλίου
Ουγγαρία – 19-21 Ιουλίου
Βελγίου – 26-28 Ιουλίου
Ολλανδία – 23-25 Αυγούστου
Ιταλικό – 30 Αυγούστου-1 Σεπτεμβρίου
Αζερμπαϊτζάν – 13-15 Σεπτεμβρίου
Σιγκαπούρη – 20-22 Σεπτεμβρίου
Ηνωμένων Πολιτειών – 18-20 Οκτωβρίου
Μεξικού – 25-27 Οκτωβρίου
Βραζιλία – 1-3 Νοεμβρίου
Λας Βέγκας – 21-23 Νοεμβρίου
Κατάρ – 30 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου
Αμπού Ντάμπι – 6-8 Δεκεμβρίου

Δείτε Επίσης  Ταρακούνησε την ΠΑΦΟΣ FC η ήττα από Δόξα

Οι πρωταγωνιστές
Συνολικά, το grid έχει παραμείνει απαράλλακτο σε σχέση με το πώς έκλεισε το 2023, για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, με αποτέλεσμα να επικρατεί μία παράδοξη σταθερότητα ενόψει των μεγάλων αλλαγών του 2025.

Πιλότοι και ομάδες
Red Bull – Μαξ Φερστάπεν, Σέρχιο Πέρεζ
Τόσο η ομάδα όσο και ο Ολλανδός πιλότος έχουν τον τίτλο του φαβορί και για την φετινή κατάκτηση σε οδηγούς και κατασκευαστές.

Mercedes – Λιούις Χάμιλτον, Τζορτζ Ράσελ
Την τελευταία του σεζόν στην ομάδα ο Βρετανός πιλότος υποσχέθηκε να δώσει τον καλύτερό του εαυτό προκειμένου να απειλήσει την κυριαρχία του Φερστάπεν. Πολλά βέβαια θα εξαρτηθούν και από τη βοήθεια που θα έχουν από το μονοθέσιο.

Ferrari – Σαρλ Λεκλέρ, Κάρλος Σάινθ
Αν η Formula 1 ήταν… καλλιστεία το (κατά 95% αλλαγμένο) μονοθέσιο της Scuderia θα είχε ήδη κερδίσει τον τίτλο. Όμως αυτό δεν αρκεί. Τόσο ο Λεκλέρ, όσο και ο Σάινθ θέλουν να κλείσουν τη σεζόν οδηγώντας την Ferrari στην κορυφή, κάτι όμως που μόνο εύκολο δεν είναι.

McLaren – Λάντο Νόρις, Όσκαρ Πιάστρι
Πήγε αρκετά καλά το 2023, θέλει να πάει ακόμα καλύτερα το 2024 προσπαθώντας να κάνει τη ζημιά στην πρώτη τριάδα.

Aston Martin – Φερνάντο Αλόνσο, Λανς Στρολ
Ο Ισπανός των δύο παγκόσμιων τίτλων αποτελεί εγγύηση για την ομάδα που θα προσπαθήσει και φέτος να βάλει ψηλά τον πήχη.

Alpine – Εστεμπάν Οκόν, Πιέρ Γκασλί
Williams – Αλεξάντερ Άλμπον, Λόγκαν Σάρτζεντ
Visa Cash App RB – Ντάνιελ Ρικιάρντο, Γιούκι Τσουνόντα
Stake F1 Team – Βάλτερι Μπότας, Γκουάνγιου Τζόου
Haas – Νίκο Χούλκενμπεργκ, Κέβιν Μάγκνουσεν