Χαρούμενος για το ντεμπούτο του Ταχσίν Οζλέρ με την φανέλα της Ομόνοιας, ο Ματ Ντάρμπισαϊρ.

Ο πρώην φορ των “πρασίνων” που γνωρίζει τον μικρό απ’ τα χρόνια που αγωνίστηκε με το “τριφύλλι”, ανεβάζοντας την πιο κάτω φωτογραφία έγραψε…

Δείτε Επίσης  Παρουσίαση της εφαρμογής κοινού πλαισίου λειτουργίας για τις Εθνικές μας ομάδες