Η Νέα Σαλαμίνα προχωρεί στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου στην απόκτηση του Τίτου Προκοπίου, με τη μορφή δανεισμού από την Ομόνοια, μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν.

Ο 19χρονος μεσοεπιθετικός, είχε μία συμμετοχή με τους “πράσινους” ως αλλαγή, στο ματς με τον Εθνικό στις 26 Νοεμβρίου.

Η Ομόνοια επιλέγει να δώσει δανεικό τον παίκτη για να πάρει περισσότερο χρόνο συμμετοχής στα πόδια του και η Νέα Σαλαμίνα προσθέτει περισσότερο βάθος και ποιότητα στο ρόστερ της για τους επόμενους μήνες, εάν και εφόσον δεν προκύψει ανατροπή στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Δείτε Επίσης  Επίσημη παρουσίαση του Προγράμματος Αθλητικής Ευθύνης Παύλου Κοντίδη #TowardsLA28