Είχε εξασφαλίσει μία θέση στους κορυφαίους ραλίστες της Κύπρου.

Γεννημένος στις 12 Οκτωβρίου 1953, ο Βαχάν Τερζιάν ζούσε στην Κύπρο και είχε καταγωγή από την Αρμενία. Όσοι τον γνώριζαν, θυμούνται την μεγάλη αγάπη του για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Ήδη από το 1971, πριν ενηλικιωθεί, συμμετείχε σε αγώνες με ένα Austin Maxi, της μητέρας του. Το 1981 αποτέλεσε χρονιά-σταθμό στην ιστορία όχι μόνο του Τερζιάν αλλά και του Κυπριακού Ράλι. Ο Ιπτάμενος Αρμένιος όπως τον αποκαλούσαν, ήρθε πρώτος με ένα Mitsubishi Colt στο διεθνές Ράλι Κύπρος. Αυτό αποτέλεσε την πρώτη διεθνή επιτυχία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας!

Έπιασε το τιμόνι πολλών αυτοκινήτων όπως Fiat, Mini, Avenger, Citroen, Mitsubishi Colt Lancer, Nissan 240 RS, Nissan Silvia 200SX, Audi, Honda Civic, Toyota Celica και Opel Astra. Όλοι παραδέχονταν το ίδιο πράγμα. Όποιο αυτοκίνητο κι αν έπιανε ο Τερζιάν, τελειοποιούσε το οδήγημά του.

Το 1985, άρχισε να αποσύρεται από τους τοπικούς αγώνες λόγω οικογένειας και δουλειάς, ο Τερζιάν συνέχισε να παίρνει μέρος στο Rothmans Cyprus Rally. Για χρόνια δίπλα του, πιστός φίλος και συνοδηγός ο Γιαννάκης Θεοφάνους. Για χρόνια οι δυο τους ήταν το καλύτερο δίδυμο των κυπριακών δρόμων!

5 Νοεμβρίου 1998…μια θλιβερή μέρα για τον Κυπριακό αθλητισμό!

Στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Πάφου ένα αυτοκίνητό από λάθος χειρισμό παρεξέκλινε της πορείας του και «έκανε βουτιά θανάτου» στην Πέτρα του Ρωμιού.  Οδηγός ήταν ο Βαχάν Τερζιάν. Ο αποκαλούμενος  «Ιπτάμενος Αρμένιος» που είχε εξασφαλίσει μία θέση στους κορυφαίους ραλίστες της Κύπρου. Στο άκουσμα της αγγελίας του θανάτου του η κυπριακή κοινωνία πάγωσε και ιδιαίτερα οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όλοι αναρωτήθηκαν πως ο έμπειρος οδηγός έκανε το μοιραίο λάθος και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έπεσε στο γκρεμό….

Δείτε Επίσης  Σχόλιο Καστέλ ... για Πάφο.