Με ανάρτηση του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο προπονητής της ομάδας μας, Fangio Buyse, ευχαρίστησε το οικοδόμημα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ  29ης τη φετινή σεζόν και την επίτευξη του στόχου της ανόδου στην Α’ Κατηγορία.

Δείτε Επίσης  ΑΠΟΕΛ : Στο Ζλάτιμπορ με 31 ποδοσφαιριστές