
Την πρόκρισή του στα ημιτελικά των 400μ., στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κάτω των 20 ετών, στο Τάμπερε της Φινλανδίας, εξασφάλισε πριν από λίγο ο Μάρκος Αντωνιάδης!
Ο αθλητής τής Λουίζας Αυγουστή έτρεξε από τον 7ο διάδρομο στην πρώτη σειρά τού πρώτου γύρου και παρά την πολύ μεγάλη προσπάθειά του τερμάτισε στην 4η θέση, σε 47.59, και έπρεπε να περιμένει την ολοκλήρωση και των υπόλοιπων έξι σειρών, για να δει αν θα βρισκόταν στους τρεις καλύτερους χρόνους που δεν πήραν απευθείας πρόκριση.
Έπειτα από αναμονή και άγχος περίπου μίας ώρας, ο 19χρονος πρωταθλητής μας είδε με χαρά το όνομά του στους αθλητές που πέρασαν στα ημιτελικά, έχοντας εν τέλει τον τρίτο καλύτερο χρόνο, από αυτούς που δεν προκρίθηκαν απευθείας. Τα 47.59 ήταν γενικά ο 19ος καλύτερος χρόνος του πρώτου γύρου, σε συμμετοχή 50 αθλητών! Οι τρεις ημιτελικές σειρές των 400μ. είναι προγραμματισμένες για αύριο Παρασκευή (08/08/25), στις 16:35 το απόγευμα.
Θερμά συγχαρητήρια Μάρκο και Λουίζα Αυγουστή για την πολύ καλή εμφάνιση και την πρόκριση στα ημιτελικά. Καλή επιτυχία σε αυτά…
Photo credit: print screen from eurovisionsport.com (live streaming)
